Povinnost
Název
Dětský domov, Základní škola a Mateřská škola Ledce, příspěvková organizace
Důvod a způsob založení
Příspěvková organizace zřizovaná Středočeským krajem
Organizační struktura
Součástí zařízení je:
dětský domov, základní škola, mateřská škola, školní jídelna
Kontaktní poštovní adresa
Ledce 55
Smečno
273 05
Úřední hodiny
PO – PÁ 8:00 až 14:00 hod
Telefonní čísla
Ústředna 312 589 865
Ředitel 312 517 925, 724 760 814
Zástupce 312 517 923, 602 662 919
Školní jídelna 312 517 924, 727 814 133
Mateřská škola 727 876 582
Sociální pracovnice 312 517 936
Adresa internetové stránky:
Adresa e-podatelny
DDLKL@kr-s.cz
pro korespondenci úřední povahy
Další elektronické adresy
info@ddledce.cz
Případné platby lze poukázat
2816409/0300
hotovostí v pokladně dětského domova
IČ
48706302
DIČ
CZ 48706302 (nejsme plátci DPH)
Seznamy hlavních dokumentů
DĚTSKÝ DOMOV
ZÁKLADNÍ ŠKOLA
ŠVP - Základní škola praktická
ŠVP - Základní škola speciální
MATEŘSKÁ ŠKOLA
Rozpočet
Žádosti o informace
Směrnice o poskytování informací
Příjem žádostí a dalších podání
Směrnice o vyřizování stížností, oznámení a podnět
Opravné prostředky
Proti rozhodnutí ředitele zařízení je možno se odvolat do 15 dnů ode dne jeho doručení ke Krajskému úřadu Středočeského kraje, Zborovská 11, Praha 5 prostřednictvím ředitele dětského domova, jehož činnost vykonává Dětský domov, Základní škola a Mateřská škola Ledce, příspěvková organizace.
Formuláře
Doložení příjmů rodičů pro účely snížení či prominutí hrazení příspěvku na péči
Postup řešení životní situace - návody pro řešení životních situací
Důležité právní předpisy pro činnost zařízení
Sazebník úhrad za poskytování informací
a) Úhrada nebude požadována za ústně poskytnutou informaci.
b) V případě, že bude za poskytnutí informace požadována úhrada, bude tato skutečnost písemně oznámena žadateli spolu s výší úhrady před poskytnutím informace. V oznámení se uvede, na základě, jakých skutečností a jakým způsobem byla výše úhrady poskytovatelem vyčíslena.
c) Žadatel o informaci může vypočtenou částku uhradit po dohodě se zařízením:
- hotově v kanceláři zařízení,
- poštovní poukázkou,
- bankovním převodem na č. ú. 2816409/0300
A) Kategorie nákladů
S poskytnutím informace mohou být spojeny zejména přímé materiálové náklady:
a) na pořízení listinných kopií,
b) na opatření technických nosičů dat (CD, disketa),
c) na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací,
d) na odesílání informací žadateli
B) Hrazení nákladů
Přímé materiálové náklady žadatel o poskytnutí informace hradí dle sazebníku v odst. C) takto:
a) náklady na pořízení kopií hradí žadatel pouze v případě, že vypočtená částka přesáhne 20,- Kč,
b) náklady na opatření technických nosičů dat (CD, disketa) hradí žadatel vždy,
c) náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací, vyžadující zpracování pro účely poskytnutí informace, žadatel hradí za každou započatou hodinu činnosti,
d) náklady na odesílání informací žadatel nehradí.
C) Sazebník výše úhrad nákladů
a) náklady na pořízení listinných kopií
- cena za zhotovení černobílé jednostranné fotokopie formátu A4 2,00 Kč
- cena za zhotovení černobílé oboustranné fotokopie formátu A4 4,00 Kč
b) náklady na opatření technických nosičů dat
- cena za 1 ks CD, DVD 20,00 Kč
c) náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací
- cena za jednu započatou hodinu činnosti 150,00 Kč
Výroční zpráva povinného subjektu o své činnosti v oblasti poskytování informací podle § 18 zákona č. 106/1999 Sb.
Rok 2016
Rok 2015